Retur

Fortrydelsesret

  • Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
  • Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
  • Fragt ifm. returnering afholdes af køber.
  • Ønske om fortrydelse skal meddeles Wallin A/S senest 14 dage efter leveringen og være os i hænde senest 14 dage efter, vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
  • Ønsket om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail info@wallin-shoes.com. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.
  • Såfremt varen er returneret i overensstemmelse med ovenstående og nedenstående punkter, krediteres skoene til samme betalingskort hvorfra skoene er betalt. Wallin A/S krediterer først skoene når de ankommet retur til vores lager. Der kan derfra gå et par dage før tilbagebetalingen kan ses på købers konto. Tilbagebetalingen sker via Nets.

Varens stand ved returnering

  • Varen returneres ubeskadiget og i original og ubeskadiget emballage.
  • Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.
  • Dette betyder at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.
  • Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Wallin A/S at vurdere varens stand.

Returadresse:

Wallin A/S
C/o DANX A/S
Engager 8
2605 Brøndby

Reklamationsret:

  • Der gives 2 års reklamationsret
  • Skulle du være uheldig at have modtaget en forkert eller beskadiget vare – skal du reklamere inden for rimelig tid og senest 14 dage efter modtagelse.
  • Reklamationen frafalder ligeledes ved forkert eller ualmindelig anvendelse af produktet.
  • Ved en evt. reklamation kontaktes Wallin A/S på mail: info@wallin-shoes.com – med tydelig beskrivelse og billede dokumentation for reklamationen samt dokumentation for købstidspunkt.
  • Wallin A/S har op til 14 dages behandlingstid på reklamationer.
  • Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Klagemuligheder:

  • Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

  • For EU-borgere skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform. Mail: ec.europa.eu
  • Ved klage skal vores email adresse angives: info@wallin-shoes.com samt hjemmesiden du har købt varen på.
Scroll to Top

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld vores nyhedsbrev og bliv den første til at modtage nyheder.